Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012

Τα καλύτερα βιβλιοπωλεία

Τα βιβλιοπωλεία έχουν μια σχεδόν μαγική επίδραση πάνω μου. Μπαίνω όταν έχω πολλά νεύρα και βγαίνω με 2 ασήκωτες σακούλες βιβλία αλλά και με ένα χαμόγελο από το ένα αυτί μέχρι το άλλο. Έχουν ησυχία, είναι καθαρά και ότι και να πιάσεις σου λέει μια ιστορία. Και εγώ έμαθα να διαβάζω για να καταλαβαίνω τι έγραφαν τα παραμύθια μου. Μετά από επισταμμένη έρευνα λοιπόν σας παραθέτω τα καλύτερα βιβλιοπωλεία του κέντρου.

Το Μικρό Μοναστηράκι: Έχει σώσει την τσέπη μου. Μεταχειρισμένα βιβλία σε πολύ καλή κατάσταση, τιμές που δεν τις πιστεύεις (ειδικά σε περιόδους εκπτώσεων έχω πάρει τον "κόσμο της Σοφίας" που είναι ευμεγέθες και ευπώλητο 4,5 ευρώ), καλή θεματοποίηση των βιβλίων για να μην τρέχεις από δω κι από κει σαν την άδικη κατάρα και αν πας με λίγη διάθεση για ψάξιμο και έναν φιλόλογο δίπλα σου, θα φύγεις πολύ πιο μορφωμένος από ό,τι μπήκες.

Τσιγαρίδας: Βιβλία της Άγκαθα Κρίστι στο πρωτότυπο κείμενο τους. ΟΛΑ. Ακόμα και αυτά που δεν έχουν κυκλοφορήσει μετεφρασμένα στα Ελληνικά. Πανάκριβος αλλά δεν με νοιάζει, Αδυναμίες είναι αυτές. Και η θεία Άγκαθα είναι πολύ μεγάλη αδυναμία.

Πρωτοπορία: Το υπόγειο με τα περισσότερα θεατρικά βιβλία που έχω δει. Δεν έχει σήμα όμως, οπότε η τηλεφωνική συννενόηση για δώρο σε θεατρόφιλο δεν παίζει. Το προσωπικό διακατέχεται μια μίξη αριστερίστικης και ανατολίτικης ιδεολογίας. Δηλαδή παίρνει τον χρόνο του και όταν σου απαντάει λέει πολλά χωρίς να λέει τίποτα, αλλά αν ξέρεις τι θέλεις τελειώνεις σε 3 λεπτά ΚΑΙ αγοράζεις στις καλύτερες τιμές της αγοράς. Στο ισόγειο έχει ΟΛΕΣ τις σειρές του Αρκά σε πραγματικά φτήνες τιμές και τα υπέροχα ημερολόγια γένους θηλυκού των εκδόσεων Παπαδόπουλος που τα αγοράζω με φανατισμό μουσουλμάνου εξτρεμιστή τα τελευταία 7 χρόνια.

Παπασωτηρίου: Γενικά τα μεγάλα βιβλιοπωλεία δεν τα πολυχωνεύω, αλλά στο υπόγειο του (έχω μια μανία με τις υπόγες, δεχτείτε το) έχω δει τα περισσότερα coffee table books που υπάρχουν συγκεντρωμένα εν Αθήναις, οι τιμές έιναι λίγο τσιμπημένες, αλλά το υποφέρεις. Πολλά αρχιτεκτονικά βιβλία και πολλά βιβλία μαγειρικής (μόνο εκέι έχω βρει τα βιβλία της Julia Child 2 χρόνια μετά την ταινία Julie/Julia).

Stock Ελευθερουδάκη: Coffee table books από 10 ευρώ. Και σοβαρά βιβλία όχι βλακείες. Σπευσατε όσο υπάρχει ακόμα.

Chef in Love: Το απόλυτο χάζεμα μαγειρικών βιβλίων. Επικίνδυνο γιατί έχει και όλα τα σύνεργα δίπλα για να φτιάξεις αυτά που διαβάζεις, οπότε μπορέι να φύγεις με ένα βιβλίο, 8 μαχαίρια, 3 φόμες για κέικ, 2 ποδιές και 200 ευρω φτωχότερος. ΑΛΛΑ το προσωπικό μπορεί να σε βοηθήσει να βρεις βιβλίο για δώρο ακόμα και αν είσαι παντελώς άσχετος με την μαγειρική, και να σε γλιτώσει από την ντροπή να αγοράσεις σε σεφ τις συνταγές τις Βεφας Αλεξιάδου (από αυτές ξεκίνησε να μαγειρεύει, όπως και όλη η γενια των αγαπημένων 90's)

Bazaar βιβλίου στην Πλατεία Κλαυθμώνος: Γίνεται κάθε χρόνο τον χειμώνα. Πολύ βαβούρα και θέλει και πολύ ψάξιμο αλλά έχει εξαιρετικά βιβλία, ειδικά μαγειρικής (ε, να φάμε και τίποτα), απλά είναι λίγο χωμένα. Για τα 3-5 ευρώ που δίνω για να τα αγοράσω, ο εγωισμός μου δέχεται να φάει λίγη φασαριούλα παραπάνω στο κεφάλι. Οχι???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου