Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΑΝΗ ΜΑΝΗ: My humble opinion

Για το ΜΑΝΗ ΜΑΝΗ έχω ακούσει και διαβάσει πάρα πολλά από την ώρα που άνοιξε. Για την καινούργια ματιά στην γαστρονομική μας παράδοση, για τις εξαιρετικές του πρώτες ύλες και για την "καινοτομία" (για τα ελληνικά δεδομένα πάντα, γτ στο εξωτερικό συνηθίζεται), να σερβίρει το μεσημέρι μισές μερίδες στην μισή τιμή. Την περασμένη Τρίτη το βράδυ πήρα την ομπρέλα μου και την παρέα μου και πήγα. Όπως σε κάθε πολυδιαφημισμένο μαγαζί πήγα προετοιμασμένη για να δω κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που τελικά είδα. Σε απόσταση αναπνοής από το μετρό, σε ένα παλιό νεοκλασικό με πολλές σκάλες και μια απλή υφασμάτινη ταμπέλα απ έξω. Δεν φωνάζει "τουρίστες, ελάτε" με την χαρά του γερολαδά που θα σε γδύσει για μισό κιλό φέτα, αλλά ούτε και posh μαγαζί όπου οι σερβιτόροι έχουν το ύφος 1000 καρδιναλίων. Με λίγα λόγα, μην φορέσετε την Άρτα και τα Γιάννενα πάνω σας όταν αποφασίσετε να πάτε, το μαγαζί δεν είναι δήθεν. Ο χώρος είναι απλός και ήσυχος, στο κλασσικό πια για εστιατόρια πράσινο της ελιάς, τα παιδιά που σερβίρουν είναι νέα, ευγενέστατα, φιλικά και με ειλικρινές χαμόγελο. Λόγω βροχής δεν είχε πάρα πολύ κόσμο, παρόλα αυτά υπήρχαν 2 τραπέζια με κοσμοπολίτες τουρίστες, οι τιμές του ήταν προσιτότατες και το μενού αν και περιλάμβανε σχετικά λίγα πιάτα ήταν ικανό να καλύψει κάθε γούστο. Εγώ προτίμησα τα μπιφτεκάκια με την καπνστή μελιτζάνα και την σως γιαουρτιού και οι υπόλοιποι φαγητά που δεν τρώω οπότε δεν έχω άποψη. Τα μπιφτεκάκια μου ήταν εξαιρετικά, αλλά θα ήθελα λίγη περισσότερη μελιτζάνα, οι υπόλοιποι κατασπάραξαν τα δικά τους πιάτα, οπότε υποθέτω ότι ήταν νόστιμα και στο τέλος πήραμε την μους σοκολάτας η οποία εξαφανίστηκε εν ριπεί οφθαλμού. Με πολύ μεγάλη χαρά διαπίστωσα ότι τηρούν κατά γράμμα τον αντικαπνιστικό νόμο ενώ προσφέρουν στον καπνιστή μια καλή ευκαιρία για σωματική άσκηση (οι πολλές σκάλες που λέγαμε). Θα ξαναπάω σίγουρα μεσημέρι γτ υποψιάζομαι ότι η άλλη αίθουσα έχει ωραία θέα και θα δοκιμάσω κι άλλα πιάτα για να έχω πληρέστερη εικόνα, αλλά τα πρώτα δείγματα ήταν θετικότατα, οπότε σας το συστήνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου