Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Bucket list

Η ζωή μας αποτελείται κυρίως από 2 "φάσεις", από την ρουτίνα και από τις στιγμές. Αν σήμερα ήταν οποιαδήποτε άλλη μέρα εγώ αυτή τη στιγμή θα ήμουν κάπου έξω με φίλους, θα έτρωγα και θα λέγαμε βλακείες. Αλλά δεν είναι οποιαδήποτε μέρα, είναι μέρα που κάποιος "έφυγε" κι εγώ μετράω τις στιγμές μου μαζί του, και τις στιγμές μου γενικά. Είναι απερίγραπτο το πόσο πονάει η απώλεια ενός ανθρώπου που σε αγαπάει από όταν ήσουν πιτσιρίκι, και το πόσο σε έχουν επηρρεάσει οι στιγμές σου μαζί του. Θυμάμαι την θεία Ρίτα να μου δίνει λεφτά να πάρω μίνι μερέντες με το μικροσκοπικό κουταλάκι, να παίζει στα μηχανήματα με την δαγκάνα και να μας κερδίζει πάντα κάτι, τον μπαμπά μου να με μαθαίνει χαρτιά και τάβλι, να κάνει κατασκευές και να μαγειρεύει. Οι Αμερικάνοι έχουν εφεύρει τον όρο bucket list, δηλαδή την λίστα με αυτά που πρέπει να έχεις κάνει πριν πεθάνεις. Για να αποφορτίσω την στιγμή σκέφτηκα να κάνω το δικό μου bucket list (καθόλου μακάβριο, μην φανταστείτε) αλλά συνειδητοποίησα ότι το δικό μου bucket list (με φωτεινές εξαιρέσεις το να κάνω bungee jumping και να μάθω την μυστική συνταγή για μελιτζανοσαλάτα του θείου μου) έχει πραγματοποιηθεί σχεδόν όλο. Έχω:
1)Δει ανατολή ηλίου δίπλα από την θάλασσα μετά από απίστευτο ξενύχτι. Κι από πίσω να πάιζει χαλί το "ξημερώνει στο Αιγαίο" για να σπάει η ρομαντίλα. Just perfect.
2) α) Μάθει που είναι το Σέλας
β) Κάτσει στο Σέλας αμπελοφιλοσοφώντας ώρες
γ) Απομνημονεύσει τον δρόμο για το Σέλας (thanks Ελένη)
3)Κάνει το συκώτι μου να με μισεί θανάσιμα για μια περίοδο της ζωής μου και κυρίως να μισεί την Μαρία (thanks (?) Μαρία)
4) Πάει σε beach party δίπλα από luna park με ΠΟΛΥ κόσμο, ποπ κορν και άπειρους σωλήνες που κάνουν "μπουμ" και μετά πετάνε χαρτοπόλεμο (thanks Μαρία και Κέλυ)
5) Κλάψει (δις) από υπερηφάνεια για τα επαγγελματικά επιτεύγματα φίλης μου (Thanks Μαριαλένα)
6)Δει λαγουδάκια να σουλατσάρουν στο χιόνι (thanks Σαράντο)
7)Ζηλέψει κατασκευές προορισμένες για νήπια (thanks Αγγελική)
8)Πάει τζάμπα μέχρι την Μαλακάσα για μια συναυλία που δεν έγινε ΠΟΤΕ και παρόλα αυτά πέρασα ΤΕΛΕΙΑ
9)Ξυπνήσει 4 τα χαράματα για να "μπασταρδέψω" ένα παραμύθι και να αποκοιμηθώ γελώντας
10)Μάθει να οδηγώ (thanks Παναγιώτη)
11)Βρει συνδαιτημόνες που τρώνε όσο εγώ (και το απολαμβάνουν όσο εγώ)
12)Λάβει δώρο που κόστιζε περισσότερο από όσα θα έπιανα αν με πουλούσαν σε χαρέμι των Εμιράτων
13)Πάει θέατρο και στα καπάκια μπουζούκια
14)Κλάψει μέχρι να αποκοιμηθώ (1 φορά)
15)Γελάσει μέχρι να μου κοπεί η ανάσα (άπειρες φορές)
16)Μάθει κάτι χρήσιμο από παιδάκι
17)Δει την Ακρόπολη να γίνεται κόκκινη το ξημέρωμα (θέα από το σπίτι, αξία ανεκτίμητη)
18)Βρεθεί σε λάθος μέρος την λάθος στιγμή (κι επέζησα)
19)Κάνει δίαιτα (για 3 ολόκληρες μέρες)
20)Δει σε όνειρο συμβάν πριν ακόμα γίνει

Σε δύσκολες ώρες φτιάξτε την δική σας bucket list και συνειδητοποιήστε ότι την έχετε πραγματοποιήσει ήδη. Φτιάξτε τις στιγμές σας όμορφες, ακόμα κι όταν είστε μόνοι σας, είναι αυτό που διαφοροποιεί τον ευζωιστή από τον απλό άνθρωπο.

p.s. Θεία Ρίτα από σήμερα που"έφυγες" η μερέντα έγινε αυτομάτως πιο άνοστη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου