Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Βραβείο???Για μένα???εις διπλούν??Deeply honoured!!!

Η πολυαγαπημένη PeNNy LaNe και η λατρεμένη TulipOrangeBoots με πρότειναν για το Kreativ Blogger Award. Τις υπερευχαριστώ και τις 2. Η μόνη μου υποχρέωση είναι να μοιραστώ μαζί σας 10 πράγματα που αγαπώ και 7 τυχαίες σκέψεις. Δλδ την πατήσατε.

10 πράγματα που αγαπώ:

1)Favorite song: "το γιλεκάκι που φορείς" γτ μου το τραγούδαγε ο μπαμπάς μου για να με ηρεμήσει όταν θύμωνα. Ναι, ήταν όσο παράφωνος όσο και εγώ FYI. τραγική ειρωνία καταγόμαστε από ένα χωριό που λέγεται Αηδόνια.

2) Favorite dessert: Ρόφημα σοκολάτας με μπαχαρικά του Παρλιάρου. Έχει καταστρέψει τους χειμώνες μας. Επειδή ειναι κρίμα να κυλιέμαι στην ακολασία μόνη μου, ιδού η συνταγή: 1 λίτρο γάλα, 1 βανίλια (φυσική, μαυρη), 1 ξυλάκι κανέλα, 1 πρέζα πιπέρι καγιέν, 50 γρ μέλι και 400 γραμμάρια κουβερτούρα λιωμένη σε μπαίν μαρί. Βάζετε να ζεσταθούν το γάλα το μέλι και τα μπαχαρικά και λίγο πριν βράσουν προσθέτετε την λιωμένη κουβερτούρα κι ανακατεύετε. Αποσύρετε από την φωτιά και αφήνετε να σταθεί 15' τουλάχιστον. Λίγο πριν σερβίρετε ζεσταίνετε ξανά την σοκολάτα ανακατεύοντας.

3) What ticks you off: Ψέμα, αχαριστία και έλλειψη σεβασμού. Δλδ κάθε 3' είμαι έξαλλη.

4)When you're upset: Αν αυτός/ή που με έχει εκνευρίσει βρίσκεται στον ίδιο χώρο γίνεται της αναλήψεως. Αν όχι, είμαι πολύ ήσυχο κορίτσι, περπατάω πάνω κάτω μέχρι να μου περάσει.

5) Favorite pet: Νέλυ (απ'το κουνέλι). Η μάνα μου το φαντασιωνόταν στιφάδο. Αυτό που ήταν πανέξυπνο το είχε καταλάβει και κατούραγε στις πιο δυσπρόσιτες γωνίες του σπιτιού. Εμείς γελάγαμε, η μαμά καθάριζε. Justice served!!!

6) Black or white: Και τα 2, να σχηματίζουν τον πίνακα με τα εναλασσόμενα αγγελάκια και διαβολάκια του Escher. Σε κόκκινη κορνίζα παρακαλώ!!!

7) Biggest fear: Τα φίδια. Και τα κανονικά και τα μεταφορικά. Τα μεταφορικά με τον καιρό έμαθα να τα αντιμετωπίζω. Τα πραγματικά είναι ικανά να με στείλουν στον τάφο χωρίς καν να με αγγίξουν. Νομίζω ότι θα πάθω έμφραγμα με το που συνειδητοποιήσω ότι κάποιο απο δαύτα είναι σε ακτίνα 1 χλμ χωρίς να είναι σε γυάλα.

8) Everyday attitude: Ευζωιστής μπορείς να είσαι και κλεισμένος μέσα στο σπίτι σου. Αρκεί το κρεββάτι, το φαγητό και το βιβλίο να είναι τα σωστά.

9) What is perfection: Κυριακή με λιακάδα+βόλτα στο γιουσουρούμ+brunch κι εφημερίδες+επιτραπέζια, καλό φαγητό+καλή παρέα, βροχή+καλό βιβλίο+παράθυρο με θέα, καλοκαίρι+ξαπλώστρα+σταυρόλεξο+cocktail με ομπρελίτσα.

10) Guilty pleasure: Δρακουλίνια ή πακοτίνια, όταν με πιάνει ένα ανεξήγητο crave για αυτά 1-2 φορές τον χρόνο.

7 τυχαίες σκέψεις:

1) Κόκκινο cocktail dress με λεοπαρ γόβα???What were you thinking???

2) Πλέξιμο: Check. Κέντημα: Check. Βελονάκι: Check. OK, για τα γεράματα προετοιμαστήκαμε, ας περάσουμε καλά μέχρι να έρθουν!!!

3) Άνθρωπος='Υλη+Ψυχή+Πνεύμα. Η εξίσωση της ύπαρξης. Κα Χρυσάνθη ευχαριστώ που μου το μάθατε. Δεν θα το ξεχάσω ΠΟΤΕ.

4) Πότε θα πάμε σε ένα πάρκο να παίξουμε κυνηγητό με αυτά τα όπλα που βγάζουν μπουρμπουλήθρες???Κερνάω τα σάντουιτς.

5) Μόνο ο ηλίθιος μπερδεύει την τιμή με την αξία.

6) Από 2 πράγματα δεν μπορείς να ξεφύγεις: Από τον νόμο του Μέρφι και από την ευχή του Μητσοτάκη.

7) Αυτό το "δεν ξανακάνω φυλακή με τον Καπετανάκη που χει ντούγκλας το μουστακι" τι σημαίνει τελικά???

Θα ήθελα να απονείμω κι εγώ με την σειρά μου το βραβείο στο Bubble Box που είναι creative αλλά βαριέται να γίνει blogger και στις Σκέψεις του Lego γτ έχει καιρό να γράψει και ειδικά τώρα με όλα αυτά που γίνονται μου λείπει η πολιτική του ανάλυση. Work kills creativity!!!!

2 σχόλια:

  1. "1) Κόκκινο cocktail dress με λεοπαρ γόβα???What were you thinking???" - μιλάμε για κόκκινο της φωτιάς όμως!!! Δηλαδή, οποία στυλιστική αρμονία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αηδόνι μου... η σοκολάτα Παρλιάρου ενδύκνειται για τις κρύες βροχερές μέρες που βιώνουμε. Πότε θα πάμε στο πάρκο με τα νεροπίστολα? (ψήθηκα όπως καταλαβαίνεις). Και κινδυνεύοντας να γίνω γραφική... ΟΤΑΝ γεράσουμε θα πίνουμε μπύρες στο Φίλιον στη Σκουφά στις 12 το πρωί και θα κουτσομπολεύουμε τον κόσμο. Το βελονάκι ξέχνα το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή