Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Καφε Αβυσσηνία: My humble opinion

Παρόλο που είναι κλασσικό και παλιό μαγαζί δεν είχα πάει ποτέ. Ντροπή μου. Επαθα πλάκα με την θέα από την ταράτσα. Φαίνεται και η Ακρόπολη και ο Ναός του Ηφαίστου, πήγα βράδυ οπότε ήταν πολύ ήσυχα και off season οπότε δεν είχε πολλούς τουρίστες. Δεν έφαγα, αλλά τσέκαρα τιμές και κατάλογο για next time, κουζίνα με φανερά πολίτικες επιρροές προσφέρει ένα ιδιότυπο comfort food, τιμές ελαφρά τσιμπημένες, αλλά δεν είδα το μέγεθος της μερίδας για να κρίνω. Το service ήταν άψογο και τα γλυκά που φάγαμε τα έσπαγαν. Εγώ πήρα μουχαλεμπί στο οποίο μου την χάλασαν λίγο οι φλούσες πορτοκαλιού και τα φιστίκια Αιγίνης, όχι γιατί δεν του ταίριαζαν (το αντίθετο) αλλά γιατί έχω πολύ μεγάλο θέμα με το άρωμα του τριαντάφυλλου και εκνευρίζομαι όταν το μπερδέυουν με άλλες γεύσεις. Τα γεμιστά δαμάσκηνα πάντως είναι ΟΛΑ τα λεφτά. Οι δύο πολυθρόνες που έχει δίπλα από τις τουαλέτες ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν δικές μου, τις λάτρεψα. Το μαγαζί μέσα θυμίζει ακριβό εστιατόριο δεκαετίας του 20 με πολλούς πίνακες+ταπετσαρία+βαριές ξύλινες καρέκλες. Έχει και ζωντανή μουσική κάποιες μέρες αλλά δεν έχω πάει και δεν ξερω και αν πηγαίνει και στο ύφος του μαγαζιού, αλλά οι τουρίστες αυτά θέλουν αν δουν και είναι τουριστική περιοχη...Επειδή πολλοί νομίζουν ότι είναι μεζεδωπολείο, ΔΕΝ είναι!!!Είναι εστιατόριο και οι τιμές του δικαιολογούνται γτ και στην Suzanna (μόνο με αυτό μπορώ να το συγκρίνω) τις ίδιες τιμές έχει πάνω κάτω ΧΩΡΙΣ την θέα. Μην παραγγείλετε τον μισό κατάλογο. γιατί θα το πληρώσετε χρυσάφι και δεν θα τα φάτε και όλα. Για όσους δυσκολέυονται να το βρούν είναι στην πλατεία με τα παλιατζίδικα, ένα στενό μετά το taf όπως κατεβάινεις πρός Θησείο. Φαντασιώνομαι άσχημα όμως να τρώω κοτόπουλο με κύμινο χειμωνιάτικο μεσημέρι, αφού έχω ανακαλύψει παζαρέψει και εν τέλει χρυσοπληρώσει πολυθρόνες παρόμοιες με αυτές που έχουν βάλει μπροστά από το wc...

1 σχόλιο: